Terminy realizacji
- Zamówienie Towaru posiadającego status "DOSTĘPNY" w przypadku, gdy jego ilość nie przekracza podanej w Sklepie ilości Towarów dostępnych w magazynie zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) albo za pośrednictwem PayU wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar odpowiednio na rachunku bankowym albo koncie Usługodawcy w serwisie PayU (po pozytywnej autoryzacji transakcji).
- W przypadku, gdy Towary posiadają w opisie status "DOSTĘPNY" ale zamówiona ilość Towarów przekracza podaną liczbę Towarów dostępnych, termin wysyłki takich Towarów będzie ustalany indywidualnie z Klientem przy poszczególnych Zamówieniach.
- Dostawy realizowane są za pośrednictwem następujących firm:
Dostawy realizujemy wyłącznie na terenie Polski
- Kurier Poczty Polskiej - czas dostawy maksymalnie 48 godzin roboczych;
- Poczta Polska (przesyłka nierejestrowana dla prenumerat) – czas dostawy do 10 dni roboczych.
- Poczta Polska Przesyłka Polecona
- InPost - paczkomat- czas dostawy maksymalnie następnego dnia roboczego po nadaniu paczki;
- Kurier DHL
Koszty dostawy
Koszty dostawy są wskazywane w Formularzu Zamówienia (Checkout) oraz są zróżnicowane dla różnych sposobów płatności, firm pośredniczących oraz krajów dostawy i wynoszą odpowiednio:
1. Dostawa prenumerat.
W przypadku zamówienia prenumeraty koszt dostawy wynosi 0 zł. Dostawa realizowana jest przez Pocztę Polską (przesyłka nierejestrowana).
2. Przy płatności przelewem lub za pomocą systemu płatności PayU:
- Kurier Poczty Polskiej (Pocztex) - 13,50zł
- Paczkomaty 24/7 InPost - 14,50 (waga do 25kg)
- Kurier DHL - 17,50 zł
- Przesyłka Polecona Poczta Polska, odpowiednio:
-
-
-
- Paczka o wadze do 350 g - 8,00 zł
- Paczka o wadze 350-500 g - 9,00 zł
- Paczka o wadze 500-1000 g - 11,50 zł
-
-
Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:
- uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
- niekompletności przesyłki,
- niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,
należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu ustalenia procedury reklamacji.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
- telefoniczny: 22 360 39 09
- mailowy: bok@burdamedia.pl