Dostawa prenumeraty i pojedynczych magazynów na terenie Polski realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej i jej koszt wliczony jest w cenę oferty.
Nowe ELLE z kosmetykiem LA ROCHE POSAY MELA B3 SERUM (3ml) w cenie 19,98 zł.
Klinicznie potwierdzona skuteczność przeciw utrwalonym i uciążliwym przebarwieniom.
Klinicznie potwierdzona skuteczność na wszystkich odcieniach skóry oraz różnych rodzajach przebarwień: potrądzikowych, pozapalnych oraz związanych z wiekiem.
Wyrównuje koloryt, widocznie redukuje przebarwienia oraz zmiany potrądzikowe.
Optymalna skuteczność przy zachowaniu niekomedogenności formuły (nie powoduje powstawania zaskórników). Bardzo dobra tolerancja nawet na wrażliwej skórze
Nowe ELLE z kosmetykiem LA ROCHE POSAY MELA B3 SERUM w cenie 19,98 zł.
Klinicznie potwierdzona skuteczność przeciw utrwalonym i uciążliwym przebarwieniom.
Klinicznie potwierdzona skuteczność na wszystkich odcieniach skóry oraz różnych rodzajach przebarwień: potrądzikowych, pozapalnych oraz związanych z wiekiem.
Wyrównuje koloryt, widocznie redukuje przebarwienia oraz zmiany potrądzikowe.
Optymalna skuteczność przy zachowaniu niekomedogenności formuły (nie powoduje powstawania zaskórników). Bardzo dobra tolerancja nawet na wrażliwej skórze
W numerze:
W stronę słońca, w zgodzie ze sobą - lipcowe ELLE z Anją Rubik.
- Trzeba dobrze zaplanować swoją ścieżkę i częściej mówić „nie” niż „tak”. Wiedzieć, czego nie robić – nawet jeśli coś jest modne, drogie czy atrakcyjne. Utrzymywać spójność i ekskluzywność. To wymaga po prostu konsekwencji i świadomości, kim się chce być w tym świecie – mówi Anja Rubik – gwiazda okładki lipcowego numeru ELLE. Top modelka, aktywistka i założycielka fundacji SEXEDPL w rozmowie z @marcinswiderek opowiada m.in. o blaskach i cieniach świata mody, a w wyjątkowej sesji zrealizowanej w Maroku pozuje fotografce Cass Bird w projektach najlepszych projektantów na wiosnę-lato.
Obecność Anji w tym wydaniu jest silnym polskim akcentem. Ale nie jedynym. W dziale mody odwiedzamy nowo otwarte warszawskie vintage store’y, w których znajdziemy stylowe perełki z drugiej ręki; podróżujemy do Łodzi, gdzie lokalni projektanci szyją kolekcje w nurcie upcyklingu (sesję z ich udziałem stworzyliśmy na Dworcu Łódź Fabryczna) i zaglądamy do szafy podcasterki i kontent kreatorki Natalii Kusiak.
A ponieważ lato już na horyzoncie, to trendy w tym wydaniu pachną aromatami lasu, morza, kwiatów i owoców cytrusowych. Wszystkie najlepiej wyglądają w słońcu. My podpowiadamy, jak z niego korzystać bez kompromisów w kwestii ochrony, pielęgnacji i przyjemności.
A skoro o przyjemnościach, to z pewnością dostarczą ich Wam wyjątkowi bohaterowie działu kultury. Tilda Swinton, która w wywiadzie z Mają Chitro mówi: „Myślę, że najważniejsze jest to, by widz coś poczuł. Nie musi to być dyskomfort, choć czasem cudownie jest, gdy nie czuje się swobodnie, oglądając sztukę czy spektakl”. Czy Jakub Gierszał, który deklaruje: „Żyj szybko, umieraj młodo? No nie. Ja myślę o aktorstwie w perspektywie długiej drogi”.